O, kaip aš branginu Tavo įstatymą! Mąstau apie jį visą dieną – Ps. 119:97.
Viešpaties Žodžio studijavimas yra garbinga krikščionio privilegija, tačiau vis dėlto daugelis tų tyrinėjimų būna be tikslo ir be naudos. Jei neįgyvendiname praktiškai to ką studijuojame, yra blogiau, nei laiko švaistymas. Dievo žmonės turėtų išmintingai panaudoti kiekvieną galimybę, kad įgytų žinių apie Dievo Planą, net ir tada, jei tai pareikalautų kai ko išsižadėti. Dievo vaikas ypatingai turi rūpintis tuo, kad aukojama būtų jo paties asmeninė nauda ir patogumai, o ne priklausantys kitiems. Biblijos studijavimas, kuris atliekamas vien tik kitų sąskaita, veikiau parodo egoizmą ir savanaudiškumą, nei gausų Dievo meilės dvasios turėjimą – Z’99, 156 (R 2488).
* * *
Dievo Žodis krikščioniui yra pats vertingiausias paveldėjimas. Jo doktrinos, nurodymai, pažadai, pamokymai, pranašystės, istorijos ir tipai yra verti krikščionio meilės ir skatina meilei. Krikščionis neturi malonesnių ir įdomesnių temų apmąstymams kaip šios iš Biblijos. Jokios kitos temos neatneša didesnės palaimos tiems, kurie apmąstydami jas ir gyvena pagal tai, kaip šios Biblijos doktrinos moko, kadangi tai yra dvasia ir gyvenimas – P’32, 198.
Paralelinės citatos: Jobo 23:12; Ps. 1:2; 19:7-11; 40:8; 119:16, 20, 24, 35, 47, 48, 54, 70, 77, 92, 103, 111, 113, 119, 127, 131, 140, 143, 159, 162-167, 174; Jer. 15:16; Lk. 4:22; 11:28; Apd. 17:11; Rom. 15:14; Kol. 3:16; 2 Tim. 2:15; 3:15-17.
Giesmės: 22, 49, 79, 238, 296, 311, 315 / 475, 24, 203.
Poems of Dawn, 6; Wiersze brzasku, 2: Tiesos Žodis.
Tower Reading: Z’02,265; (R 3070).
Klausimai: Ar šią savaitę gėrėjausi Dievo Žodžiu, ar apie jį mąsčiau? Kaip? Kodėl? Kokios buvo pasekmės?
KASDIENINĖ DANGIŠKOJI MANA
LIEPOS 15Jei išdalinčiau visą savo turtą vargšams ... bet neturėčiau meilės, man iš to nebūtų jokios naudos – 1 Kor. 13:3.
Atlikdami mūsų pareigas kitų atžvilgiu neturime užmiršti, kad pinigai tai nėra vienintelis dalykas, ko labai reikia žmonėms – kai kuriems nereikia pinigų, bet reikia meilės ir simpatijos, pritarimo. Mūsų Viešpats buvo vienas iš tokių. Jo meilės pilnoji širdis rado palyginti mažai draugystės, bendravimo tarp mažiau ar daugiau nuodėmės suterštų protų, net tarp kilniausių iš puolusios žmonijos, reprezentuotų Jo Apaštalais. Atrodo, kad Marijoje surado meilės ir atsidavimo gilumą, o tai buvo Jam saldžiu smilkalų kvapu, pastiprinimu, atgaivinimu ir jėgų atgavimu. Atrodo, kad Marija labiau nei kiti įvertino Mokytojo charakterio didybę. Ji ne tik kad džiaugėsi sėdėdama prie Jo kojų, norėdama iš Jo mokytis, bet taip pat su malonumu manifestavo Jam savo atsidavimą ir savo meilę, užmokėdama didelę kainą – Z’99, 77 (R 2447).
* * *
Apaštalo žodžiai parodo, jog yra galimybė duoti visai dėl kitų priežasčių nei geraširdiškumas. Svarstydami apie tai pripažįstame Jo patvirtintą tiesą, pasiremdami faktais, jog vieni duoda dėl tuščios garbės, antri norėdami pasirodyti, kiti dėl naudos, o dar kiti iš pavydo ir konkurencijos. Labdara, šelpimas atliekamas dėl tokių priežasčių, neabejotinai gadina charakterį. Kad abu, tas kuris duoda ir tas kuris gauna, galėtų patirti palaiminimą, davimas turi būti iš Dievo meilės – P’26, 95.
Paralelinės citatos: Jn. 13:34; 1 Kor. 13:1,2,4-13; 16:14; 2 Kor. 9:7;Mt. 6:1-4; 7:22,23; Pat. 17:9; Gal. 5:6; 1 Tes. 4:9; 2 Tes. 1:3; 1 Tim.1:5; 1 Pet. 4:8; 1 Jn. 3:14-18.
Giesmės: 170, 165, 166, 22, 201, 95, 105 / 475, 370, 123.
Poems of Dawn, 157; Wiersze brzasku, 147: Aš troškau tarnauti savo Mokytojui.
Tower Reading: Z’16, 215; (R 5926).
Klausimai: Kokių motyvų skatinamas dariau gera šią savaitę? Kas tame padėjo, kas trukdė? Kokios buvo aplinkybės ir rezultatai?