Bet jei kas nesirūpina savaisiais … tas yra išsigynęs tikėjimo ir blogesnis už netikintį – 1 Tim. 5:8.
„Tikėjimas” turi savyje reikšmę: meilės, užuojautos, susidomėjimo kitais, rūpinimosi jais, o ypač tikėjimo šeimyna. Tikėjimu mes galime įsigilinti į mūsų Viešpaties užjaučiantį charakterio būdą, kaip kiekvienoje susidariusioje situacijoje galvojo apie kitus net ir tuomet, kai Pats buvo spaudžiamas išbandymų, kentėjimo naštos! Jo asmeninė agonija netrukdė galvoti apie Savo motiną ir pasirūpinti dėl jos ateities … Mes atkreipiame dėmesį į Ap. Jono pasirinkimą: be abejonės, pirmiausiai dėl jo meilaus, atsidavusio ir švelnaus charakterio būdo; antra, dėl jo uolumo tarnauti Viešpačiui ir Tiesai; ir trečia, dėl jo drąsos, kuri pastūmėjo jį likti arti mirštančio Mokytojo paskutinėse Jo gyvenimo valandose, o taip darydamas, jis rizikavo savo gyvybe. Atkreipkime dėmesį į šiuos charakteringus bruožus, kurie Viešpačiui patinka, kad galėtume juos ugdyti savyje ir būti apdovanotais to paties Mokytojo ypatingomis tarnybos privilegijomis – Z’99, 127 (R 2473).
* * *
Ant kiekvieno šiame gyvenime yra uždėta tam tikra atsakomybė, kuri skiriasi savo pobūdžiu, rūšimi priklausomai nuo užimamų pareigų ir padėties. Tiems, kurie turi šeimas, tenka ypatinga atsakomybė ir pareigos, atsižvelgiant į jų pareigas jose. Šeimos galvai pareiga nurodo patenkinti poreikius tų, kurių išlaikymas priklauso nuo šeimos galvos. Atsisakymas pripažinti ir prisiimti šią atsakomybę yra tikėjimo išsižadėjimas. Tas, kuris taip elgiasi, yra blogesnis už netikintį – P’36, 95.
Paralelinės citatos: Pr. 18:19; 30:30 Pat. 13:22; Iz. 58:7; Rom. 12:17; 2 Kor. 8:21; 12:14; Gal. 6:10; Ef. 6:4; Mt. 18:17; Tit. 2:4,5.
Giesmės:196, 343, 94, 99, 121, 129, 186 / 365, 373, 370a.
Poems of Dawn, 93; Wiersze brzasku, 82: Nešimas Dievo naštų. Tower Reading: Z’11, 218; (R 4854).
Klausimai: Ar šią savaitę patenkinau savo šeimos poreikius? Kaip? Kodėl? Kokie buvo rezultatai?
KASDIENINĖ DANGIŠKOJI MANA
LIEPOS 13Pats šėtonas apsimeta šviesos angelu. Taigi nieko ypatinga, jei ir jo tarnai apsimeta teisumo tarnais. Jų galas bus toks, kokie jų darbai – 2 Kor. 11:14,15.
Jeigu kas paklaustų, kaip tai gali būti, kad šėtonas suinteresuotas daryti gerus darbus? Mes atsakome, jog priešininkas, priimdamas geradario ir šviesos angelo rūbą, nedaro tai tam, kad atvestų pasaulį prie Šviesos, prie Kristaus kryžiaus ir Biblijos, bet priešingai – kad nuvestų į šalį nuo šių dalykų, o atvestų prie kitos išgelbėjimo vilties, prie kito mokytojo, kad suvedžioti ir apgauti, jeigu būtų įmanoma, net ir išrinktuosius. Ir atsiminkime, kad mūsų Viešpaties žodis nurodo, jog tuo metu, kai taip vyks, ir kai šėtonas išvarys šėtoną bei gydys ligas, bus tai akivaizdus įrodymas, kad jo sostas svyruoja ir artėja į pabaigą, griūna – kad, kitais žodžiais sakant, tai paskutinės šėtono pastangos suvedžioti ir apgauti žmones – Z’99, 62 (R 2667).
* * *
Šėtone mes turime priešą, kuris išbando mūsų širdis. Kai turime konfliktą su juo, tai patys be Dievo pagalbos, būtume kaip nykštukai milžino rankose, nes jis yra labai klastingas. Jis yra tiek klastingas, kad gali blogį parodyti kaip gėrį, o gėrį kaip blogį, ir realizuodamas savo savanaudiškus tikslus padaro taip, kad jo tarnai atrodytų kaip teisingumo tarnai, ir kad galėtų, jei būtų įmanoma, suvedžioti net išrinktuosius. Todėl turime būti labai budrūs ir atidūs jo ir jo tarnų intrigų atžvilgiu, kurios visada yra apgaulingos – P’33, 80.
Paralelinės citatos: Pr. 3:1-5,13-15; Jn. 8:44; 2 Kor. 11:3,4,13; 2 Tes. 2:9; Apr. 12:9; 20:1-3, 7-9; Apd. 20:29-31; Rom. 16:17; Gal. 1:8; Flp. 3:18,19; 2 Tim. 3:1-9; 2 Pet. 2; 1 Jn. 4:1-6; 2 Jn. 7-10; Judo 4-19; Apr. 2:2, 13-15,20-24.
Giesmės: 49, 22, 296, 311, 315, 332, 343 / 171, 450, 345.
Poems of Dawn, 109; Wiersze brzasku, 99: Mano malda. Tower Reading: Z’15, 341; (R 5799).
Klausimai: Ar šėtonas ir jo tarnai šią savaitę siekė mane apgauti? Kaip? Ar aš pasidaviau, ar nugalėjau? Kaip? Kokie buvo rezultatai?