Mes nepriklausome nei nakčiai, nei tamsai. Todėl nemiegokime kaip kiti – 1 Tes. 5:5,6.
Krikščionis, kaip Viešpaties mokinys, kaip mokinys Kristaus mokykloje, yra ruošiamas pareigoms Tūkstantmetinėje Karalystėje dalyvauti jos stebuklingose palaimose ir apdovanojimuose. Todėl Šventajame Rašte pastebime dažno priminimo būtinumą, kad Dievo žmonės būtų budrūs – ne iš tų, kurie miega, kurie be darbo dykinėja, arba, kurie apsunkinti šio laikino gyvenimo rūpesčių, bet kad jie karšta dvasia tarnautų Viešpačiui. Jų tarnavimas Viešpačiui, visų pirma, yra atvesti save pačius iki kuo artimesnės harmonijos su Viešpaties valia ir kuo artimesnio panašumo į Dievo paliktą pavyzdį; o antra, padėti mokant ir rodant pavyzdį kitiems pašauktiesiems, einantiems tuo pačiu siauruoju keliu – Z’03, 70 (R 3155).
* * *
Šventojo Rašto simbolikoje naktis reiškia nuodėmę, o tamsa simbolizuoja klaidą. Toje naktyje ir klaidose randasi nelaiminga ir kenčianti žmonijos giminė, kuria manipuliuoja šėtonas. Tos nakties metu šviečia Viešpaties šviesa ir kai kurie, skirtingai nuo pasaulio, buvo pažadinti. Jie matydami tos šviesos spindulius ir sekdami šviesą, yra vedami prie teisingumo ir tiesos. Jie, tai yra Dievo žmonės, pastoviai reaguoja, atkreipia savo dėmesį į šią šviesą ir vaikšto šviesoje – P’36, 31.
Paralelinės citatos: Rom. 13:11-13; Ef. 5:8,11,14; Kol. 1:12,13; 3:8; Ef. 6:13-18; 1 Tes. 5:1-4,7,8; Flp. 4:8; Iz. 9:2; Mt. 25:5; 1 Jn. 2:8; 1 Pet. 5:8,9.
Giesmės: 297, 272, 47, 4, 183, 196, 78 / 450, 171, 468.
Poems of Dawn, 214; Wiersze brzasku, 207: Štai priartėjo diena.
Tower Reading: Z’13,181; (R 5256).
Klausimai: Ką šis tekstas reiškė man šią savaitę? Kodėl? Kodėl jis toks tapo? Kokios buvo pasekmės? Ką turėčiau padaryti?
KASDIENINĖ DANGIŠKOJI MANA
LIEPOS 9Išsivaręs visas savąsias, Jis eina jų priešakyje, o avys seka paskui Jį, nes jos pažįsta Jo balsą – Jn. 10:4.
Gerojo Ganytojo balsas susideda iš įvairių garsų, kurie puikiai derinasi ir susilieja į vieną, ko neatsitinka su kitais garsais. Jo balsas – tai teisingumo akordas, sujungtas su meilės akordu, o prie to dar prisijungia išmintis ir jėga. Kitos žmonių ir velnių teorijos, planai ir koncepcijos neturi tokio darnaus skambesio, kokį turi geroji žinia, kurią atsiuntė Didysis Ganytojas per Savo Sūnų. O kada tikrosios avys girdi Gerojo Ganytojo balsą, tai Jis taip nuramina jų liūdesį ir patenkina troškimus, kaip niekas kitas. Tas balsas atsakys į visus klausimus, todėl jos toliau nebeliks pavojuje, jog kiti skambesiai, balsai, teorijos ar sistemos gali jas suvilioti, nes „Jėzus mane patenkino, Jėzus yra mano” – Z’00, 230 (R 2672).
* * *
Viešpats išleido savo avis iš „Mozės sandoros” avidės Savo mirtimi, ir tada, kai jos Viešpačiui pasišventė. Būdamas tikruoju Ganytoju, Jis nevijo ir nevarė jų, bet vedė, o avys ėjo paskui Jį į žaliąsias lankas ir prie tylių Dievo Žodžio vandenų ir palaimintų teisingumo takų. Avys atpažįsta Jo balsą, t. y. Tiesą, girdėdamos šio balso saldų, raminantį ir harmoningą skambesį, kuris joms yra gyvybė ir gyvenimas – P’36, 94.
Paralelinės citatos: Ezek. 34:2,12,14,23; Jn. 14:6; Rom. 5:1,2; Hbr. 10:19-22; Jn. 10:1-18; 15:13; Ps. 23:1-4; Hbr. 13:20; 1 Pet. 5:4; Zach. 11:17; Nah. 1:7; 1 Kor. 8:3; 2 Tim. 1:12; Iz. 53:6.
Giesmės: 284, 286, 288, 257, 12, 87, 145 / 379, 452, 321.
Poems of Dawn, 70; Wiersze brzasku, 59: Viešpats yra mano Ganytojas.
Tower Reading: Z’10, 398; (R 4732).
Klausimai: Kaip aš, toji avis, šią savaitę elgiausi Jėzaus, mano Ganytojo, atžvilgiu? Kokiose aplinkybėse? Kokios buvo pasekmės?