Jo Žodis mano širdyje buvo tarsi ugnis, uždaryta mano kauluose, aš stengiausi susilaikyti, bet negalėjau – Jer. 20:9.
Mes, kurie turime privilegiją pasilikti Jo malonėje, palaimoje ir apšvietime, atiduokime Viešpačiui garbę ir stenkimės, kad meilus Jono charakterio būdas, jo energija ir uolumas būtų ir mumyse. Atsiminkime, kad nors jis buvo vadinamas mylimu mokytiniu, tačiau taip pat dėl savo impulsyvaus uolumo, kartu su savo broliu, buvo pavadinti Boanerges – sūnūs perkūno. Būkime ir mes pilni energijos, pilni pasišventimo, kurį paskatina meilė, kad galėtume garbinti Viešpatį savo kūnu ir dvasia, kuri priklauso Jam – Z’01,151 (R 2806).
* * *
Kadangi krikščionis tiki, turėdamas stiprų įsitikinimą, todėl ir kalba. Jo neįmanoma sulaikyti nuo Dievo žodžio skelbimo, taip kaip neįmanoma sulaikyti Niagaros vandenų tekančių link krioklio. Tie, kurie nepriėmė Tiesos iš meilės jai, gali susilaikyti nuo Tiesos skelbimo ir dažnai tai daro be jokios priežasties; bet tie, kurie myli Dievo liudijimus, jie nori ir turi pasakoti apie Jo malonę visų tinkamų progų metu – P’33, 191.
Paralelinės citatos: Jok. 1:21-23; 1 Pet 2:2; Hbr. 4:12; 2 Tim. 2:15; Joz. 1:8; 1 Kron. 16:15; Jobo 23:12; Ps. 19:7-11; 40:8; 119:14-20, 46, 54, 93, 97, 111, 143, 157-167, 172; Mok. 4:17; Iz. 55:10,11; Ezd. 7:10; Mal. 2:6,7; Lk. 12:42-44; Apd. 4:20,31; 20:22 -24; 1 Kor. 9:16-23; 2 Kor. 6:3-7.
Giesmės: 260, 70, 116, 164, 210, 275, 309 / 58, 75, 318.
Poems of Dawn, 261; Wiersze brzasku, 243: Nuvalykite kelią.
Tower Reading: Z’14,197; (R 5489).
Klausimai: Ar šią savaitę buvau uolus Dievo žodžio skelbime? Kaip? Kodėl? Kokios buvo pasekmės?
KASDIENINĖ DANGIŠKOJI MANA
LIEPOS 20Aš esu tikrasis vynmedis, o mano Tėvas – vynininkas. Kiekvieną šakelę manyje, neduodančią vaisiaus, Jis išpjauna, o kiekvieną šakelę, nešančią vaisių, apvalo, kad ji duotų daugiau vaisiaus – Jn. 15:1,2.
Taip kaip net ir geriausios vynmedžio šakos, kurios neša vaisių, turi būti apgenėjamos, taip net ir kilniausiems ir uoliausiems iš Dievo žmonių reikalinga Viešpaties apvaizda, rūpestis ir disciplina. Nes priešingu atveju jie greitai pradėtų augti tik kaip šakos ir nebevestų gausingo vaisiaus. Tikrasis Dievo vaikas, kurio valia tapo pilnai panardinta Viešpaties valioje, niekada nepasipiktins ir nepraras noro, matydamas šiuos apgenėjimus. Jis išmoko kai ko iš savo neišmintingumo ir pasitiki didžiojo Vynininko išmintimi. Ir todėl, kai Dievo apvaizda riboja jo pastangas tam tikromis kryptimis, tai jis, matydamas savo asmeninių planų sugriuvimą, linksmai priima Dievo apvaizdą, nes įsitikina, kad Viešpaties valia ir Viešpaties kelias yra geriausi ir turintys tikslą suteikti palaimą – Z’99, 109 (R 2464).
* * *
Pati gamta suteikė Viešpačiui puikią iliustraciją, kad galėtų pamokinti Savo mokinius. Mūsų tekste atkreipiamas dėmesys į Vynmedį – Kristų, iš kurio kaip šakelės išauga Jo nariai. Tėvui prižiūrint kiekviena iš tų šakelių duoda vaisių, t. y., Kristaus panašumo vaisių. Šios šakelės pastoviai turi būti apgenėjamos ir Vynininko apvalomos, kol galiausiai tai duos gausius dvasinius vaisius – P’33, 80.
Paralelinės citatos: Jn. 15:3-8; Hbr. 12:2-17; 13:20; Ef. 5:23; Lk.1:69; Jn. 14:6; Hbr. 6:7,8; Jn. 13:10; 17:17; Ef. 5:26; 1 Pet. 1:22; Hbr. 12:4-14; 2 Pet. 1:2-10; 1 Jn. 1:9.
Giesmės: 67, 95, 109, 130, 136, 198, 267 / 462, 407, 342.
Poems of Dawn, 173; Wiersze brzasku, 161: Nusivylimas. Tower Reading: Z’05, 121; (R 3544).
Klausimai: Kokius šią savaitę turėjau išbandymus, susijusius su apgenėjimu ir apvalymu? Kaip juos priėmiau? Kokios buvo pasekmės?