Į kuriuos tik namus įeisite, pirmiausia sakykite: „Ramybė šitiems namams!” Ir jei ten bus ramybės sūnus, jūsų ramybė ilsėsis ant jo, o jei ne, ji sugrįš pas jus – Lk. 10:5,6.
Kiekvienas dabartinės Pjūties darbininkas turi atkreipti dėmesį į Viešpaties instrukciją, duotą šiose eilutėse. Visur, kur tik Viešpaties atstovai eina, kartu su jais turi eiti ramybė, o ne kova, netvarka, neramumai ir vaidai. Aišku, kad Tiesa taps kardu, sukeliančiu opoziciją, tačiau vien tik Tiesa turi sukelti opoziciją ir pasidalijimus, o ne Viešpaties atstovų žodžių ar veiksmų grubumas, šiurkštumas ar nemandagumas. Yra daug dalykų, kurie nervina žmones dabartiniuose neramiuose laikuose, bet visi, kurie priėmė Tiesą, turi taip pat priimti ir jos dvasią, skelbdami „linksmą žinią apie ramybę per Jėzų Kristų” – Z’04, 108 (R 3346).
* * *
Viešpats visada Savo tarnams paruošia nuoširdų priėmimą tose šeimose, kuriose Viešpats nori, kad būtų priimti. Kur tik Jo tarnai nėra nuoširdžiai sveikinami, ten Viešpats jiems neparuošė priėmimo ir būtų gerai, jeigu eitų toliau. Kad ir kur jie eitų, jie turi parodyti Viešpaties Dvasią, pasirengusią suteikti dvasines palaimas, kurios yra daug pranašesnės ir aukštesnės už jiems suteiktas žemiškas palaimas. Jeigu jų palaimos nėra pageidaujamos ar įvertinamos, tegul išeina pasitenkindami mintimi, kad gal kažkur kitur kokia nors verta šeima laukia jų atėjimo – P’35, 117.
Paralelinės citatos: 1 Sam. 25:6,17; Iz. 9:6; 57:19; Mt. 10:11-13; Ps. 35:13; 1 Kor. 9:4-7; 1 Tim. 5:18; Lk. 19:5-9; Apd. 10:36; 2 Kor. 5:18-20; Ef. 2:2,3; 5:6; 2 Tes. 3:16; 2 Kor. 2:15,16.
Giesmės: 275, 23, 170, 107, 139, 179, 303 / 314, 474, 123.
Poems of Dawn, 148; Wiersze brzasku, 141: Tarno kelias atmetimo dieną.
Tower Reading: Z’16, 325; (R 5979).
Klausimai: Kokius šią savaitę turėjau išbandymus, susijusius su šia eilute? Kaip juos priėmiau? Kokie buvo rezultatai?
KASDIENINĖ DANGIŠKOJI MANA
RUGPJŪČIO 20Taigi, ką nepažindami garbinate, tą aš jums skelbiu – Apd. 17:23.
Apaštalo elgesio būdas yra vertas dėmesio ir sektinas. Visi išmintingi žmonės nepasitiki naujovėm ir linkę sakyti, kad viskas, kas vertinga, yra jau nuo seniai. Mes, kaip ir Apaštalas, turime padaryti viską, kad galėtume parodyti, jog tikroji Evangelija nėra naujoji, bet senoji teologija. Kad ji nėra nauja, bet sena Evangelija, paskelbta Abraomui ir ta, kuri skelbta paties Viešpaties Jėzaus ir visų Jo Apaštalų. Įrodydami, kad šiandien vyraujančios klaidos kilo „tamsiaisiais viduramžiais“, turime kartu parodyti ir tai, kad mes nekuriame naujos teorijos, tokios pat klaidingos, bet, kad atsikratėme „tamsiųjų viduramžių“ klaidų ir grįžome prie pirmųjų Evangelijos principų ir nuostatų bei nurodymų, kaip paskelbė Viešpats ir Jo įgalioti atstovai, Apaštalai – Z’03, 29 (R 3138).
* * *
Nedaug yra dalykų, duodančių didesnių rezultatų Dievo tarnams, kaip taktiškumas. Kai kas gali būti labai talentingas, bet jeigu neturės takto, jo daroma gera įtaka bus silpna, tačiau žmogus taktiškas, nors turi nedaug gabumų, pasiekia geresnių rezultatų, nei žmonės be takto, nors jie ir turėtų didelių gabumų. Paulius yra pavyzdys, sujungiant didelį taktą su dideliais sugebėjimais, todėl pasiekė geriausių rezultatų. Su Atėniečiais jis elgėsi taktiškai ir panaudodamas visus sugebėjimus. Jeigu jis nebūtų taktiškas ir turėtų vien tik talentą, nebūtų pasiekęs jokių rezultatų, bet priešingai, iškart būtų nuteistas mirčiai pagal jų įstatymą, kuris reikalavo mirties, esant toms aplinkybėms. Pasielgsime gerai, jei panašiai kaip ir jis, panaudosime mūsų talentus, o dar geriau, kai panaudosime taktiškumą, tačiau geriausiai pasielgsime panaudodami talentus ir taktiškumą, nes tokiu būdu pasieksime geriausių rezultatų – P’36, 95.
Paralelinės citatos: Pat. 15:1; 25:15; 1 Kor. 9:19-22; 2 Kor. 12:6; Ts. 8:1-3; 1 Sam. 10:27; 11:7,12-15; 25:18-37; 2 Sam. 3:28-37; 20:16-22; 1 Kar. 3:24-28; Apd. 16:3; Flp. 1:10-22; Apd. 23:6-10; 21:20-25.
Giesmės: 280, 136, 95, 198, 315, 145, 44 / 379, 57, 132.
Poems of Dawn, 147; Wiersze brzasku, 140: Tik. Tower Reading: Z’03, 27; (R 3138).
Klausimai: Ar šią savaitę skelbdamas Tiesą buvau taktiškas? Kodėl? Kokios buvo aplinkybės? Kas man padėjo, kas trukdė? Kokios buvo pasekmės?