O pasėtasis į gerą žemę yra tas, kuris girdi ir supranta žodį. Jis tikrai neša vaisių: vienas duoda šimteriopą, kitas – šešiasdešimteriopą, dar kitas – trisdešimteriopą – Mt. 13:23.
Skirtingi vaisių nešimo laipsniai – šimteriopas, šešiasdešimteriopas ir trisdešimteriopas – arba dešimt minų ar penkios, veikiau parodo skirtumą nugalint sutinkamas kliūtis ir t. t., nei neištikimybę, pasinaudojant suteikta malone. Kai kurie gali dirbti ilgai ir su stropumu, o pasiekti menkų rezultatų, kai tuo tarpu kiti, labiau ryžtingi ir su tomis pačiomis pastangomis, bet su labiau griežta, atkaklia valia ir nuoseklumu, gali pasiekti didelių dalykų. Kai kurie, suklupdami ir laikinai paslysdami, grįždami į blogą kelią, vėl sugrįžo atgal ir išsigydė, tačiau prarado laiką ir galimybes, kurių jau niekada nebegalėjo atgauti, nors jiems buvo atleista ir kilniaširdiškai grąžinta Dievo malonė taip, kad nuo tos valandos galėjo su stropumu ir kantrumu bėgti iki galo – Z’96, 99 (R 1972).
* * *
Įvairios dirvų rūšys atvaizduoja skirtingas klausytojų grupes. Gera dirva atvaizduoja ištikimuosius. Ištikimieji tai tie, kurie supranta Žodį ir apie jį svarsto, stropiai panaudoja jį širdies ir proto pašventimui; ir priklausomai nuo uolumo šiame darbe, duoda vaisių. Jų galutinės pareigos, vieta priklausys nuo uolumo tuo atžvilgiu – P’32, 62.
Paralelinės citatos: Pr. 26:12; Ps. 111:10; Iz. 55:10,11; Mt. 13:3-8,18-23; 25:20-23; Lk. 6:43-45; 19:6-9; Jn. 12:24; 15:5,8,16; 1 Pet. 1:23; Rom. 6:22; Gal. 5:22,23; Flp. 1:11; 4:17; Kol. 1:6; Hbr. 12:11; Jok. 3:18.
Giesmės: 196, 315, 311, 95, 198, 74, 114 / 468, 442, 123.
Poems of Dawn, 8; Wiersze brzasku, 5: Kaip tu skaitai?
Tower Reading: Z’10, 202; (R 4634).
Klausimai: Kaip šią savaitę panaudojau Dievo Žodį? Kokie buvo rezultatai?
KASDIENINĖ DANGIŠKOJI MANA
RUGPJŪČIO 18Viską ištirkite ir to, kas gera, laikykitės – 1 Tes. 5:21.
Nors Dievo žmonės labai vertina pranašavimus, tai yra viešus skelbimus, tačiau turi išmokti nepriimti to ką girdi, be tinkamo ištyrimo ir kritikos. Turi ištirti viską, ką girdi, turi atskirti, kas atitinka logiką ir Šventąjį Raštą, o kas yra vien tik prielaida ir gal būt sofistika. Jie turi patikrinti tai, ką girdi, su tikslu tvirtai laikytis visko, kas sutinka su Dievo Žodžiu ir kas yra santaikoje su Šventąja Dvasia. Jie turi greitai atmesti tai, kas neišlaiko tokio išmėginimo – Z’03, 26 (R 3135).
* * *
Šėtonas padarė taip, jog doktrina apie dvasininkų Dievišką teisę yra visuotina ir palaiko šią nuomonę, jog dvasininkija ir kunigija – tai įgalioti Dievo atstovai, kuriais žmonės turi aklai ir neabejotinai pasitikėti ir jiems paklusti. Šia doktrina pasisekė jam suvedžioti beveik visą pasaulį. Dievas nenori, kad Jo sūnūs būtų šios doktrinos įtakoje, kuri atvedė iki tokių pasekmių. Todėl pataria atsargiai ištirti visus dalykus, kuriuos jie nori priimti ir kuriems nori pritarti, bei reikalauja, kad šie dalykai būtų santaikoje patys su savimi, su Šventojo Rašto tekstais ir jo doktrinomis, su Dievo charakteriu, Išpirkimu, su Dievo tikslais ir faktais. Dievas reikalauja laikytis tik tų dalykų, kurie išlaiko šiuos visapusiškus ir pagrįstus testus – P’32, 112.
Paralelinės citatos: Iš. 23:7; Pat. 28:5; Iz. 29:8; Mt. 24:4; Jn. 5:39; 1 Kor. 2:15; 14:29; Flp. 4:8; Hbr. 10:23,24; 2 Pet. 1:15-21; 1 Jn. 4:1-3; Apr. 2:2.
Giesmės: 79, 22, 49, 296, 306, 311, 332 / 100, 317, 415.
Poems of Dawn, 4; Wiersze brzasku, 1: Didžiosios Tiesos. Tower Reading: Z’10, 297; (R 4684).
Klausimai: Ar šią savaitę ištyriau tai, kas man buvo pateikta, kad tuo dalyku tikėčiau? Kaip? Kodėl? Kokios buvo pasekmės?