Nesiduok pikto nugalimas, bet nugalėk pikta gerumu – Rom. 12:21.
Niekada neturėtume kalbėti piktų žodžių, naudoti piktų metodų ar piktų elgesio būdų ir tokių dalykų remti. Jeigu taip darytume, laikinai paremtume priešininką arba pripažintume, kad jo būdai ir metodai yra geresni, nei Vado, kuriam priklausome. Atsakymas pykčiu už pyktį, apkalbėjimu už apkalbėjimą, nemaloniais žodžiais už nemalonius žodžius, apšmeižimu už apšmeižimą, persekiojimu už persekiojimą, smogimu už smogimą – tai reikštų mūsų pastangas nugalėti blogį blogiu. Norėdami pilniau išugdyti naują prigimtį, turime vengti to, kas yra būdinga mūsų puolusiai žmogiškai prigimčiai. Pasiduodame blogiui tuomet, kai suklaidinti priešininko, panaudojame čia paminėtus jo metodus – Z’97, 267 (R 2212).
* * *
Įvairios rūšies blogiui yra leista atakuoti Dievo žmones. Šėtonas, pasaulis ir kūnas pastoviai stengiasi užvaldyti naują širdį, protą ir valią. Tik ištvermingai kovodami galėsime nugalėti mūsų priešus. Dievo Sandora, duota su Priesaika, yra mums paraginimas šioje kovoje, o Jo Dvasia, Žodis ir apvaizda yra mūsų gynybiniu ir puolamuoju ginklu. Todėl kovokime toje geroje tikėjimo kovoje, kad nebūtume nugalėti blogio, bet galėtume jį nugalėti – P’33, 79.
Paralelinės citatos: Iš. 23:4,5; Įst. 32:35; Pat. 19:11; 24:17,29; 25:21,22; Mt. 5:7,30-45; Lk. 6:35-37; Rom. 12:14,17,19,20; Hbr. 10:30; Apd. 7:60; 1 Kor. 4:12; 1 Pet. 3:9.
Giesmės: 91, 130, 136, 145, 183, 196, 198 / 346, 376, 124.
Poems of Dawn, 92; Wiersze brzasku, 81: Tikėk gerais Dievo dalykais.
Tower Reading: Z’15, 179; (R 5705).
Klausimai: Ar šią savaitę įveikiau ir nugalėjau blogį? Kaip? Kas man padėjo, o kas trukdė? Kokios buvo pasekmės?
KASDIENINĖ DANGIŠKOJI MANA
RUGPJŪČIO 18Viską ištirkite ir to, kas gera, laikykitės – 1 Tes. 5:21.
Nors Dievo žmonės labai vertina pranašavimus, tai yra viešus skelbimus, tačiau turi išmokti nepriimti to ką girdi, be tinkamo ištyrimo ir kritikos. Turi ištirti viską, ką girdi, turi atskirti, kas atitinka logiką ir Šventąjį Raštą, o kas yra vien tik prielaida ir gal būt sofistika. Jie turi patikrinti tai, ką girdi, su tikslu tvirtai laikytis visko, kas sutinka su Dievo Žodžiu ir kas yra santaikoje su Šventąja Dvasia. Jie turi greitai atmesti tai, kas neišlaiko tokio išmėginimo – Z’03, 26 (R 3135).
* * *
Šėtonas padarė taip, jog doktrina apie dvasininkų Dievišką teisę yra visuotina ir palaiko šią nuomonę, jog dvasininkija ir kunigija – tai įgalioti Dievo atstovai, kuriais žmonės turi aklai ir neabejotinai pasitikėti ir jiems paklusti. Šia doktrina pasisekė jam suvedžioti beveik visą pasaulį. Dievas nenori, kad Jo sūnūs būtų šios doktrinos įtakoje, kuri atvedė iki tokių pasekmių. Todėl pataria atsargiai ištirti visus dalykus, kuriuos jie nori priimti ir kuriems nori pritarti, bei reikalauja, kad šie dalykai būtų santaikoje patys su savimi, su Šventojo Rašto tekstais ir jo doktrinomis, su Dievo charakteriu, Išpirkimu, su Dievo tikslais ir faktais. Dievas reikalauja laikytis tik tų dalykų, kurie išlaiko šiuos visapusiškus ir pagrįstus testus – P’32, 112.
Paralelinės citatos: Iš. 23:7; Pat. 28:5; Iz. 29:8; Mt. 24:4; Jn. 5:39; 1 Kor. 2:15; 14:29; Flp. 4:8; Hbr. 10:23,24; 2 Pet. 1:15-21; 1 Jn. 4:1-3; Apr. 2:2.
Giesmės: 79, 22, 49, 296, 306, 311, 332 / 100, 317, 415.
Poems of Dawn, 4; Wiersze brzasku, 1: Didžiosios Tiesos. Tower Reading: Z’10, 297; (R 4684).
Klausimai: Ar šią savaitę ištyriau tai, kas man buvo pateikta, kad tuo dalyku tikėčiau? Kaip? Kodėl? Kokios buvo pasekmės?