Nesiduok pikto nugalimas, bet nugalėk pikta gerumu – Rom. 12:21.
Niekada neturėtume kalbėti piktų žodžių, naudoti piktų metodų ar piktų elgesio būdų ir tokių dalykų remti. Jeigu taip darytume, laikinai paremtume priešininką arba pripažintume, kad jo būdai ir metodai yra geresni, nei Vado, kuriam priklausome. Atsakymas pykčiu už pyktį, apkalbėjimu už apkalbėjimą, nemaloniais žodžiais už nemalonius žodžius, apšmeižimu už apšmeižimą, persekiojimu už persekiojimą, smogimu už smogimą – tai reikštų mūsų pastangas nugalėti blogį blogiu. Norėdami pilniau išugdyti naują prigimtį, turime vengti to, kas yra būdinga mūsų puolusiai žmogiškai prigimčiai. Pasiduodame blogiui tuomet, kai suklaidinti priešininko, panaudojame čia paminėtus jo metodus – Z’97, 267 (R 2212).
* * *
Įvairios rūšies blogiui yra leista atakuoti Dievo žmones. Šėtonas, pasaulis ir kūnas pastoviai stengiasi užvaldyti naują širdį, protą ir valią. Tik ištvermingai kovodami galėsime nugalėti mūsų priešus. Dievo Sandora, duota su Priesaika, yra mums paraginimas šioje kovoje, o Jo Dvasia, Žodis ir apvaizda yra mūsų gynybiniu ir puolamuoju ginklu. Todėl kovokime toje geroje tikėjimo kovoje, kad nebūtume nugalėti blogio, bet galėtume jį nugalėti – P’33, 79.
Paralelinės citatos: Iš. 23:4,5; Įst. 32:35; Pat. 19:11; 24:17,29; 25:21,22; Mt. 5:7,30-45; Lk. 6:35-37; Rom. 12:14,17,19,20; Hbr. 10:30; Apd. 7:60; 1 Kor. 4:12; 1 Pet. 3:9.
Giesmės: 91, 130, 136, 145, 183, 196, 198 / 346, 376, 124.
Poems of Dawn, 92; Wiersze brzasku, 81: Tikėk gerais Dievo dalykais.
Tower Reading: Z’15, 179; (R 5705).
Klausimai: Ar šią savaitę įveikiau ir nugalėjau blogį? Kaip? Kas man padėjo, o kas trukdė? Kokios buvo pasekmės?
KASDIENINĖ DANGIŠKOJI MANA
BIRŽELIO 23O pasėtasis į gerą žemę yra tas, kuris girdi ir supranta žodį. Jis tikrai neša vaisių: vienas duoda šimteriopą, kitas – šešiasdešimteriopą, dar kitas – trisdešimteriopą – Mt. 13:23.
Skirtingi vaisių nešimo laipsniai – šimteriopas, šešiasdešimteriopas ir trisdešimteriopas – arba dešimt minų ar penkios, veikiau parodo skirtumą nugalint sutinkamas kliūtis ir t. t., nei neištikimybę, pasinaudojant suteikta malone. Kai kurie gali dirbti ilgai ir su stropumu, o pasiekti menkų rezultatų, kai tuo tarpu kiti, labiau ryžtingi ir su tomis pačiomis pastangomis, bet su labiau griežta, atkaklia valia ir nuoseklumu, gali pasiekti didelių dalykų. Kai kurie, suklupdami ir laikinai paslysdami, grįždami į blogą kelią, vėl sugrįžo atgal ir išsigydė, tačiau prarado laiką ir galimybes, kurių jau niekada nebegalėjo atgauti, nors jiems buvo atleista ir kilniaširdiškai grąžinta Dievo malonė taip, kad nuo tos valandos galėjo su stropumu ir kantrumu bėgti iki galo – Z’96, 99 (R 1972).
* * *
Įvairios dirvų rūšys atvaizduoja skirtingas klausytojų grupes. Gera dirva atvaizduoja ištikimuosius. Ištikimieji tai tie, kurie supranta Žodį ir apie jį svarsto, stropiai panaudoja jį širdies ir proto pašventimui; ir priklausomai nuo uolumo šiame darbe, duoda vaisių. Jų galutinės pareigos, vieta priklausys nuo uolumo tuo atžvilgiu – P’32, 62.
Paralelinės citatos: Pr. 26:12; Ps. 111:10; Iz. 55:10,11; Mt. 13:3-8,18-23; 25:20-23; Lk. 6:43-45; 19:6-9; Jn. 12:24; 15:5,8,16; 1 Pet. 1:23; Rom. 6:22; Gal. 5:22,23; Flp. 1:11; 4:17; Kol. 1:6; Hbr. 12:11; Jok. 3:18.
Giesmės: 196, 315, 311, 95, 198, 74, 114 / 468, 442, 123.
Poems of Dawn, 8; Wiersze brzasku, 5: Kaip tu skaitai?
Tower Reading: Z’10, 202; (R 4634).
Klausimai: Kaip šią savaitę panaudojau Dievo Žodį? Kokie buvo rezultatai?