Nesiduok pikto nugalimas, bet nugalėk pikta gerumu – Rom. 12:21.
Niekada neturėtume kalbėti piktų žodžių, naudoti piktų metodų ar piktų elgesio būdų ir tokių dalykų remti. Jeigu taip darytume, laikinai paremtume priešininką arba pripažintume, kad jo būdai ir metodai yra geresni, nei Vado, kuriam priklausome. Atsakymas pykčiu už pyktį, apkalbėjimu už apkalbėjimą, nemaloniais žodžiais už nemalonius žodžius, apšmeižimu už apšmeižimą, persekiojimu už persekiojimą, smogimu už smogimą – tai reikštų mūsų pastangas nugalėti blogį blogiu. Norėdami pilniau išugdyti naują prigimtį, turime vengti to, kas yra būdinga mūsų puolusiai žmogiškai prigimčiai. Pasiduodame blogiui tuomet, kai suklaidinti priešininko, panaudojame čia paminėtus jo metodus – Z’97, 267 (R 2212).
* * *
Įvairios rūšies blogiui yra leista atakuoti Dievo žmones. Šėtonas, pasaulis ir kūnas pastoviai stengiasi užvaldyti naują širdį, protą ir valią. Tik ištvermingai kovodami galėsime nugalėti mūsų priešus. Dievo Sandora, duota su Priesaika, yra mums paraginimas šioje kovoje, o Jo Dvasia, Žodis ir apvaizda yra mūsų gynybiniu ir puolamuoju ginklu. Todėl kovokime toje geroje tikėjimo kovoje, kad nebūtume nugalėti blogio, bet galėtume jį nugalėti – P’33, 79.
Paralelinės citatos: Iš. 23:4,5; Įst. 32:35; Pat. 19:11; 24:17,29; 25:21,22; Mt. 5:7,30-45; Lk. 6:35-37; Rom. 12:14,17,19,20; Hbr. 10:30; Apd. 7:60; 1 Kor. 4:12; 1 Pet. 3:9.
Giesmės: 91, 130, 136, 145, 183, 196, 198 / 346, 376, 124.
Poems of Dawn, 92; Wiersze brzasku, 81: Tikėk gerais Dievo dalykais.
Tower Reading: Z’15, 179; (R 5705).
Klausimai: Ar šią savaitę įveikiau ir nugalėjau blogį? Kaip? Kas man padėjo, o kas trukdė? Kokios buvo pasekmės?
KASDIENINĖ DANGIŠKOJI MANA
LAPKRIČIO 4Bet išsižadėjo visko, priimdamas vergo prigimtį – Flp. 2:7.
Taip, kaip nė vienas žmogus negali tarnauti dviem ponams ir juos abu patenkinti, nei abiejų atžvilgiu elgtis teisingai, kai jų interesai yra priešingi, taip ir mes, negalime patikti Dievui, tarnauti Jam ir teisingumui, ir tuo pačiu metu patikti priešininkui, „šio pasaulio kunigaikščiui”, kuris karaliauja dabartinės dispensacijos metu bei patikti tiems, kurie sutinka su juo. Visi Dievui pasišventę žmonės, kurie nori krauti savo turtus danguje ir būti turtingi Dievuje, turi noriai sutikti su tuo, kad bus nepopuliarūs tarp tų, kurie nėra pasišventę ir kurie, nesvarbu kokį jie turi išpažinimą, iš tikrųjų tarnauja mamonai, savanaudiškumui, dabartiniam gyvenimui, nepašvenčia tų reikalų, kad galėtų pasiekti Karalystę – Z’00, 318 (R 2715).
* * *
Ši eilutė, bei einančios prieš tai ir einančios po jos, kai yra teisingai išverstos, priklauso pačioms stipriausioms eilutėms Biblijoje, parodančioms, kad Jėzus ne tik kad nebuvo Visagalinčiu Dievu Tėvu, bet ir atsisakė Savo prigimties ir pareigų, t. y. tai, ką turėjo prieš ateidamas ant žemės, kad taptų žmogumi; ir todėl, kai gyveno ant žemės, nebuvo Dievu-žmogumi, bet prieš Jo pradėjimą iš Dvasios buvo tik tobulu, nenuodėmingu žmogumi. Pasakymas „bet išsižadėjo visko, priimdamas vergo prigimtį”, teisingai išverstas reiškia, kad atsisakė Savo prigimties, kurią turėjo prieš ateidamas ant žemės ir Savo pareigų su visa jų garbe; o pasakymas „pasidarydamas toks pat, kaip žmonės“ reiškia, jog Jis priėmė žmogišką prigimtį. Tokiu būdu, tapo prigimtimi ir charakteriu tiksliu Tėvo Adomo ekvivalentu, atitikmeniu, o tai leido Jam tapti Išpirka už Adomą ir jo giminę – P’26, 156, 157.
Paralelinės citatos: Jn. 1:14; 2 Kor. 8:9; Hbr. 2:9-18; Rom. 5:18,19; Iz.
42:1; 52:13-15; 53:11; Mt. 20:27,28; Lk. 22:27; Jn. 13:14.
Giesmės: 168, 167, 308, 96, 139,166, 141 / 450, 135, 415.
Poems of Dawn, 27; Wiersze brzasku, 15: Kristus jumyse. Tower Reading: Z’16, 35; (R 5842).
Klausimai: Kaip mane paveikė Kristaus nusižeminimas šią savaitę? Kokiu būdu? Kodėl?