Ir jūs privalote mazgoti vieni kitiems kojas – Jn. 13:14.
Tie žodžiai reiškia, kad Kristaus mokiniai turi bendrai rūpintis vieni kitų gerove, kad galėtų išsaugoti vieni kitus skaistume, šventume ir nuoširdume, padėtų vienas kitam nugalėti išbandymus ir pagundas, bei dabartinio blogo pasaulio pasalas, kylančias iš trijų gundymo šaltinių: „pasaulio, kūno ir velnio”. Tik tada, kai ugdome savyje įvairias Dvasios malones, kaip ramumą, kantrumą, malonumą, brolišką nuoširdumą, meilę – galime turėti vilties, jog tapsime tinkamais padėjėjais kitiems, pasidabinsime tais charakterio papuošalais ir gyvenimo skaistumu bei atsikratysime pasaulio ir kūno sutepimų – Z’97, 243 (R 2200).
* * *
Viešpats, be abejo, negalvojo apie raidines kojas, primindamas mums vienas kitam plauti kojas, nes dabartinėmis sąlygomis toks požiūris būtų priešingas tai Viešpaties parodytai dvasiai, kurią parodė plaudamas savo mokiniams kojas. Kaip nuplaudamas kojas Jėzus atliko patarnavimą ir padarė taip, kad jie pasijuto patogiai, taip ir šis priminimas, ragina mus vienas kitam plauti kojas, tai reiškia, tarnavimą vienas kitam meilėje net ir pačiu nuolankiausiu būdu – P’35, 62.
Paralelinės citatos: Mt. 4:19; 10:16-24; 20:25-28; 23:8-11; Jn. 4:36-38; Lk. 10:1,2; Apd. 6:3,4; 13:1-3; 20:24; Rom. 10:14,15; 1 Kor. 9:16-20; 2 Kor. 5:18-20; Ef. 4:11,12; Hbr. 5:4; Iz. 32:20; 52:11; Jer. 20:9; Mal. 2:6,7; Jn. 13:13-17; 1 Kor. 3:7-10.
Giesmės: 309, 22, 275, 70, 210, 23, 49 / 104, 262, 336.
Poems of Dawn, 169; Wiersze brzasku, 159: Eik, dirbk.
Tower Reading: Z’12, 273; (R 5090).
Klausimai: Ar šią savaitę patarnavau broliams? Kaip? Kodėl? Kokiose aplinkybėse? Su kokiomis pasekmėmis?
KASDIENINĖ DANGIŠKOJI MANA
BIRŽELIO 23O pasėtasis į gerą žemę yra tas, kuris girdi ir supranta žodį. Jis tikrai neša vaisių: vienas duoda šimteriopą, kitas – šešiasdešimteriopą, dar kitas – trisdešimteriopą – Mt. 13:23.
Skirtingi vaisių nešimo laipsniai – šimteriopas, šešiasdešimteriopas ir trisdešimteriopas – arba dešimt minų ar penkios, veikiau parodo skirtumą nugalint sutinkamas kliūtis ir t. t., nei neištikimybę, pasinaudojant suteikta malone. Kai kurie gali dirbti ilgai ir su stropumu, o pasiekti menkų rezultatų, kai tuo tarpu kiti, labiau ryžtingi ir su tomis pačiomis pastangomis, bet su labiau griežta, atkaklia valia ir nuoseklumu, gali pasiekti didelių dalykų. Kai kurie, suklupdami ir laikinai paslysdami, grįždami į blogą kelią, vėl sugrįžo atgal ir išsigydė, tačiau prarado laiką ir galimybes, kurių jau niekada nebegalėjo atgauti, nors jiems buvo atleista ir kilniaširdiškai grąžinta Dievo malonė taip, kad nuo tos valandos galėjo su stropumu ir kantrumu bėgti iki galo – Z’96, 99 (R 1972).
* * *
Įvairios dirvų rūšys atvaizduoja skirtingas klausytojų grupes. Gera dirva atvaizduoja ištikimuosius. Ištikimieji tai tie, kurie supranta Žodį ir apie jį svarsto, stropiai panaudoja jį širdies ir proto pašventimui; ir priklausomai nuo uolumo šiame darbe, duoda vaisių. Jų galutinės pareigos, vieta priklausys nuo uolumo tuo atžvilgiu – P’32, 62.
Paralelinės citatos: Pr. 26:12; Ps. 111:10; Iz. 55:10,11; Mt. 13:3-8,18-23; 25:20-23; Lk. 6:43-45; 19:6-9; Jn. 12:24; 15:5,8,16; 1 Pet. 1:23; Rom. 6:22; Gal. 5:22,23; Flp. 1:11; 4:17; Kol. 1:6; Hbr. 12:11; Jok. 3:18.
Giesmės: 196, 315, 311, 95, 198, 74, 114 / 468, 442, 123.
Poems of Dawn, 8; Wiersze brzasku, 5: Kaip tu skaitai?
Tower Reading: Z’10, 202; (R 4634).
Klausimai: Kaip šią savaitę panaudojau Dievo Žodį? Kokie buvo rezultatai?